12file وبسایتی است که در آن فایل های مجازی و دانلودی را برای دوستان میدهیم و سعی و تلاش بر این است که فایل های قرار داده شده اختصاصی باشند هزینه ای هم برای دانلود فایل ها گرفته می‌شود که بسیار ناچیز و برای حمایت از ما میباشد برای دیدن محصولات پایین برین↓

محل لوگو

کسب‌درآمد از طریق فروش‌فایل


کسب‌درآمد از طریق فروش‌فایل

با این پکیج میتوانیم درآمد میلیونی در روز شمارا تظمین کنیم.

با تحولات صورت گرفته در فضای اینترنت، کسب و کارهای مختلفی در حوزه دیجیتال شکل گرفته اند. تنوع این کسب و کارها باعث شده تا برای اکثر نیازهای روزمره مردم در دنیای اینترنت راه حلی وجود داشته باشد. یکی از پرطرفدارترین روش های درآمدزایی در دنیای اینترنت، کسب درآمد از طریق فروش فایل می باشد.

شاید تا همین چند سال گذشته و در زمانی که استفاده از رایانه تا حدودی در جامعه شکل و شمایل کاربردی به خود گرفته بود، جای خالی یک منبع مناسب در فضای وب برای تأمین فایل های مورد نیاز به خوبی احساس می شد.

در آن زمان تهیه کردن محصولات دیجیتالی خصوصاً در فضای وب کشور امکان پذیر نبود. اما شاید هیچ کس باور نمی کرد که پس از گذشت چند سال با توسعه فضای وب و به دلیل نیاز جامعه، فروش محصولات دانلودی در اینترنت به یکی از روش های رایج برای کسب درآمد تبدیل شود.

برای آموزش راه اندازی یک سایت فروش فایل های دانلودی این پکیج را به شما پیشنهاد میکنیم.


مبلغ واقعی 334,778 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 301,300 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 381

دیدگاه های کاربران (0)

فروشگاه فایل 12file

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما